تبلیغات
مجله ی اینترنتی ایرانیان - آغاز آزمایشات دریایی X-47B,پهپاد رزمی آمریكا,پهپاد
مجله ی اینترنتی ایرانیان
مجله اینترنتی ایرانیان
جهت اطلاع از تنظیمات و ویرایش این قالب اینجا را کلیک کنید

http://8pic.ir/images/ag7vbhljysjp5hoq2.jpg

پهپاد رزمی آمریكایی نمونه ای از قدرت برتر این كشور در عرصه ی ساخت جنگ افزار های الكترونیكی است و شكار این پهپاد ها توسط ایران یعنی احاطه ی نیروهای ایرانی بر سیستم های ساخت و كنترل آمریكا،آمریكا باید مراقب باشد این پهپاد به 10 كیلومتری مرز های ایران هم نزدیك نشود و گر نه باز هم روز از نو روزی از نو؟!!

نیروی دریایی ایالات متحده ازمایشات مرتبط با حمل و نقل بروی عرشه و تاکسی نمونه اثبات گر پهپاد رزمی X-47B را بروی ناوهواپیمابر هری ترومن CVN-75 اغاز کرد.

در صورتی که ازمایشات مطابق با برنامه ریزی ها پیش رود, X-47B ازمایشات پروازی از روی ناوهای هواپیمابر کلاس نیمیتز را از سال اینده اغاز خواهد کرد.

btmd41gr6vn9v8eql9.jpg

bpns6zu5yyifn9zuw21.jpg
http://www.airforce-technology.com/projects/x47/images/x-47pegasus_5.jpg
http://8pic.ir/images/btmd41gr6vn9v8eql9.jpg
http://8pic.ir/images/bpns6zu5yyifn9zuw21.jpg

هیتنا: شركت امریكایی نورثروپ گرومن، سازنده جنگنده های معروف امریكایی، پس از پروژه موفق X-47 B  هواپیمای بدون سرنشین Global Hawk RQ-4 خود را نیز به سنسور های Block30 جدید مجهز و با موفقیت آزمایش كرد.
X-47 B كه مدتی پیش آزمایشهای پروازی خود را به پایان رساند یك هواپیمای بدون سرنشین كاملا خودمختار است كه نیازی به هدایت انسان برای انجام عملیاتهایش ندارد. این هواپیما حتی قادر است عملیات سخت نشست و برخاست از روی ناو هواپیمابر را مستقل از انسان انجام دهد. پس از این بوئینگ نیز دومین بدون سرنشین كاملا مستقل از انسان را با نام بوئینگ X-45 C آزمایش كرد كه البته این هواپیما در جلب نظر مقامات آمریكائی از رقیب خود X-47 B شكست خورد. در این خصوص گزارشهایی مبنی بر پروژه محرمانه انگلیسیها برای ساخت چنین هواپیماهایی با نام تارانیس منتشر شده ه البته اطلاعات بسیار كمی از آن در دست می باشد. هم اكنون غول بدون سرنشین پرنده كه به گلوبال هاوك مشهور است نیز با استفاده از سنسورهای جدید قادر شده تا عملیاتهای خود را كاملا مستقل از انسان انجام دهد.
گلوبال هاوك در منطقه ای گسترده بصورت هوشمند عملیات شناسایی و دیده بانی را به كمك سنسور های چندگانه متمركز در بدنه انجام داد.مجموعه ی سنسور های هوشمند در برگیرنده ی سنسور های هوشمند تعادل در برخاست تولید نورپروپ گرومن و سنسورهای یكپارچه الكترو نوری، مادون قرمز و رادار ارتقا یافته است. این موارد شامل سیستم های الكترونیكی و قابلیت های ارتباطی نیز می باشد.
به گزارش گروه هوافضای هیتنا، توانایی های ایجاد شده در این هواپیما برای گشت و شناسایی بی نظیر و برتر از تمام هواپیما های قبلی می باشد.در حال حاظر نه عدد از این مجموعه عملیاتی هستند كه به تدریج به سنسور های جدید مجهز خواهند شد.

golobal hawk2
 

این هواپیما در ارتفاع 60 هزار پایی، بالا تر از هواپیما های تجاری، با سرعتی معادل 630 كیلومتر بر ساعت پرواز می كند.گلوبال هاوك جدید به عنوان اولین هواپیمای كاملا مستقل از انسان، در اسكادران نیروی هوایی، به زودی در مناطق مختلف عملیاتی خواهد شد.


X-47B Unmanned Combat Air System (UCAS)

NAVAL AIR STATION PATUXENT RIVER, Md., Nov. 15, 2012 (GLOBE NEWSWIRE) — Northrop Grumman Corporation (NYSE:NOC) and the U.S. Navy have taken a first critical step toward demonstrating that the X-47B Unmanned Combat Air System (UCAS) demonstrator can be maneuvered safely and wirelessly on the crowded deck of an aircraft carrier. 

In early November, the team successfully completed its first shore-based trials of a new wireless, handheld device called a Control Display Unit (CDU). Developed by Northrop Grumman, the device will allow deck operators to maneuver the X-47B by remote control on the carrier deck.

The team demonstrated the CDU’s ability to control the X-47B’s engine thrust; to roll the aircraft forward, brake and stop; to use its nose wheel steering to execute tight, precision turns; and to maneuver the aircraft efficiently into a catapult or out of the landing area following a mock carrier landing.

Northrop Grumman is the Navy’s prime contractor for the UCAS Carrier Demonstration (UCAS-D) program.

“The CDU is fundamental to integrating the X-47B seamlessly into carrier deck operations,” said Daryl Martis, Northrop Grumman’s UCAS-D test director. “It will allow us to move the aircraft quickly and precisely into the catapult for launch, or out of the landing area following recovery. Both of these activities are essential to maintaining the rhythm of the flight deck.”

Read the full news release here.

Program Overview:
In August 2007, the U.S. Navy selected Northrop Grumman as the prime contractor for the Unmanned Combat Air System Demonstration (UCAS-D) program. The program will demonstrate the first-ever carrier launches and recoveries, and autonomous aerial refueling by an autonomous, low-observable-representative unmanned aircraft.

To date, Northrop Grumman has designed and built two tailless, fighter-sized unmanned aircraft designated the X-47B. The company will use these aircraft to demonstrate two “firsts” for unmanned jet-powered aviation: autonomous carrier operations – including launch, recovery, and deck handling – and autonomous aerial refueling using both the U.S. Air Force “boom-receptacle” and Navy “probe and drogue” methods.

First flight of Air Vehicle-1 (AV-1) occurred on Feb. 4, 2011 with a flight test envelope expansion program planned to conclude in late 2011. First flight of AV-2 is also planned for 2011. Over the next two years, the program will conduct additional flights and carrier suitability tests that will lead to the completion of the Navy’s carrier launch and recovery objectives by 2013. Successful at-sea trials will set the stage for potential follow-on acquisition programs for carrier based unmanned systems.

The X-47B is a tailless, strike fighter-sized unmanned system currently under development by Northrop Grumman as part of the U.S. Navy’s Unmanned Combat Air System Demonstration (UCAS-D) program. Under a contract awarded in 2007, the company has designed, developed and is currently producing two X-47B aircraft. In the 2013 timeframe, these aircraft will be used to demonstrate the first carrier-based launches and recoveries by an autonomous, low-observable relevant unmanned aircraft. The UCAS-D program will also be used to mature relevant carrier landing and integration technologies, and to demonstrate autonomous aerial refueling by the X-47B aircraft.

Foundation for the Future:

UCAS-D is designed to help the U.S. Navy explore the future of unmanned carrier aviation. A successful UCAS-D flight test program, including a series of successful carrier-based launches and recoveries, will help set the stage for the development of a more permanent, carrier-based fleet of unmanned aircraft.

X-47B Specifications

• Wingspan: 62.1 ft (collapsible wing span 30.9 ft)

• Length: 38.2 ft

• Altitude: 40,000 feet

• Range : 2,100 nm

• Top Speed: High subsonic

• Power Plant: Pratt & Whitney F100-PW-220U

System Provisions

• Autonomous Aerial Refueling Probe & Drogue (USN)

• Boom Receptacle (USAF)

• Weapons Bays 4,500 pounds

• Sensors EO/IR/SAR/ISAR/GMTI/MMTI/ESM

مطالب دیگر

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 24

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 23

بنیانگذار و موسس کفش ملی را می شناسید ؟,كفش ملی

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 22

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 21

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 20

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 19

گواردیولا ,مورینیو

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 18

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 16

مدل لپ تاپ,لپ تاپ

پهپاد روسی,پهپاد Lastochka ، چشمانی تیزبین تر برای ارتش روسیه

موشك كروز تولید آلمان,موشک کروز رادار گریز KEPD 350

دشمن تك تیر اندازها,یابنده تک تیر اندازها و دوربین ها,تكنولوژی نظامی

تانك مدرن,تانک فوق مدرن K2 Black Panther کره جنوبی

تل‌آویو از سئول جنگنده آموزشی می‌خرد,جنگنده آموزشی

ناو جنگی كانادایی ایروكیز,آشنایی با ناوشکن Iroquois ساخت کانادا

سیستمهای هشدار راداری جنگنده ها,آشنایی با گیرنده هشدار راداری RWR

هواپیمای مسافربری باریک پیکر ای تی آر 72 (ATR 72)

ختس,سامانه موشكی ختس,سامانه ی دفاعی

استفاده از دلفین ها در مقاصد نظامی,آموزش دلفین های نظامی توسط اوکراین

هلیكوپتر تهاجمی میل 28,قرداد تسلیحاتی عراق با روسیه

خودروی پل زن آلمانی PSB 2 Armored Bridgelayer,خودرو پل زن

ضد هوایی مصباح 1,مصباح یك,مصباح 1

جنگنده اذرخش,آذرخش

جنگنده صاعقه غرشی بر پهنه ی آسمان,جنگنده بوی صاعقه

اشنایی با خودرو شناسایی 2T Stalker ساخت بلاروس

اس-200 ایران,كابوس آواکس های دشمن,ضد اواكس

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 15

لپ تاپ برتر سال ۲۰۱۱ از نظر عمر باتری

با گران ترین خیابان دنیا آشنا شوید,خیابان هنگ كنگ

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 13

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain 11

عکس های انواع هواپیماهای بدون سرنشین,عكس پهپاد,پهپاد,air plain10



طبقه بندی: علوم نظامی و جنگ افزار، 
برچسب ها: آغاز آزمایشات دریایی X-47B، آزمایشات دریایی X-47B، آغاز آزمایشات X-47B، X-47B، پرواز هواپیمای بدون سرنشین X47-B، پهپاد،
ارسال توسط م رضایی
آرشیو مطالب
صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
blogskin

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

دانلود فیلم